- Na dodané zboží poskytujeme záruku min. v délce 24 měsíců od předání, jinak dle podmínek Kupní smlouvy nebo Smlouvy o dílo.
- Podpisem předávacího protokolu nebo dodacího listu při předání zboží potvrzuje kupující, že dodané zboží je kompletní a bez viditelných vad, a proto na dodatečné nedostatky tohoto druhu již nemůžeme brát zřetel.
- Záruka se poskytuje na skryté vady, které se během záruční lhůty projeví jako vady materiálu nebo zpracování.
- Záruku nelze poskytnout na:
- drobné pohledové rozdíly struktury a vzhledu dřevěných dílů nebo koženého čalounění, vyplývající z povahy přírodního materiálu, i v případě, že kupující poskytl vzorek,
- na vady způsobené cizím přepravcem nebo vlastní přepravou kupujícího,
- vady způsobené neodborným nebo nesprávným zacházením, umístěním na nevhodném místě (ve vlhku, na prudkém slunci,aj.),
- na vady způsobené neodbornou montáží nebo opravou,
- změny způsobené běžným opotřebením,
- vady způsobené porušením doporučeného návodu na užívání a údržbu.
Způsob uplatnění případné reklamace:
- Reklamovat lze pouze zboží, které je ve vlastnictví kupujícího, tzn. zboží zaplacené (viz kupní smlouva).
- Reklamace se uplatní písemnou formou a doplní dokladem o koupi (kupní smlouva, paragon, dodací list, atd.).
- Požadavek na reklamaci musí obsahovat stručný popis reklamované vady.
- Prodávající bude na písemnou reklamaci reagovat nejdéle do 48 hodin a podle povahy závady dohodne s kupujícím postup vyřízení reklamace.
- Samostatně stojící prvky (např. židle, kontejnery, atd.) je třeba k reklamaci dopravit do místa prodeje. Stejně tak zboží prodané bez dopravy a montáže. V případě potřeby zajistí dopravu prodávající na účet kupujícího.
- V opodstatněných případech je nutno počítat s odvozem reklamovaného zboží k opravě přímo do výroby. Umožní-li to situace, bude kupujícímu po dobu opravy zapůjčen náhradní prvek.
- O dobu vyřizování reklamace se záruční doba prodlužuje.
- Pokud reklamovaný prvek neumožňuje opravu bude na náklady prodávajícího vyměněn.
- V případě, že oprava nebo výměna je technicky velmi obtížně proveditelná nebo nebude-li s ní kupující souhlasit, může prodávající kupujícímu navrhnout dodatečnou slevu na reklamovanou část dodávky.
ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB
Podle zákona o evidenci tržeb (112/2016 Sb. ze dne 16. března 2016) je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.